Crystal Centro Resort

Crystal Centro Resort asub lühikese autosõidu kaugusel Antalya keskusest. Vaid 15-minutit lennujaamast. Väga lühike sõit pisikese transfeeriga. Kuna enamus reisijaid läheb ikkagi kaugemale nagu ka meie oleme alati läinud kas Side-, Avsallar vms piirkonda, siis üldiselt on sõidud 45minutit-2 tundi koos teiste reisijate peatustega.

Crystal Centro hotell on väga modernne, toad on tõesti ühed ilusaimad, samuti on igalpool kasutatud ilusat kivi. Näeb välja väga luksuslik ent toad on kodused. Mida peab ekstra välja tooma - KÕIK OLI MEGA PUHAS! Koristajad ka kui nägid meid hommikuti toast lahkumas, küsisid kas oleks vaja koristada. Liftid, tualetid, toidualad, õuealad, rand - kõik oli nii puhas.

Muidugi oli õue- ja hotelliala suur ning inimesed jagunesid hästi ära. Kuigi tundus, et rahvast on vähem kui mujal. Külastajateks olid pigem kohalikud. Ja see on kallimate hotellide killast. Kõik oli väga viisakas ning külastajad samuti. Kõik oli teistmoodi kuidagi. Staff oli hästi viisakas ja pigem ei suhelnud niisama külastajatega, mis oli vahelduseks päris mõnus.

Mis meeldis mulle eriti selles hotellis?

• Puhtus, nagu eelmainitult olid toad ja muud alad väga puhtad.
  • Toad olid väga modernsed ja ilusad.
  • Lobby teenindus oli väga sõbralik ja tore. Päriselt!
  • Toit oli väga maitsev, muidugi valik väiksem kui Rubiś.
  • Paviljoni/Bungalow rent oli väga soodne, ainult 40€ päev.
  • Rannas käidi ka suure aiakäruga, mis oli karastusjooke ja jääd täis.
  • Kõik oli lihtne, selge, sildid väljas jne.
  • Mega suur liumägede/veetorude ala. Ideaalne lastega reisimiseks!
  • Hotelliketil on väga informatiivne äpp!

No me sattusime tõesti kahekesti kogemata laste veeparadiisi. 🙂 Täitsa kobedad süümekad olid seal olles. Siiani loodame, et lapsed ei näe. Roman küsis kohe, kas liugu ka lasite. Ausalt - EI! Puhta südamega 😀 . Patt oleks olnud lasta. Youtube videost näitan lähemalt. Mega mega lahe koht lastega minna. Esiteks see asub lennujaamale super lähedal. Lapsed on peale Tartu-Tallinn-Antalya reisi väsinud, siis ootus basseini või merre saada on super suured. Aga pean tõdema, et meri oli ikka tujukas ja sügavaks läks päris kiirelt. Nii et kui tahad silma pilgutada, siis pigem saadaks nad sinna torudesse hullama. Sellist veeparki pole ma kusagil näinud. Sise spa-d me isegi ei piilunud, kus või mis see asub, aga kindlasti selles hotellis on see olemas.

Kuigi pean mainima, et õues oli mega kuum, siis suured basseinid olid soojenduseta. Meri oli täpselt paras, kergelt jahutav.

Siin selle lava taga asusidki tualetid ja teised veetorud, need laskusid suuremasse basseini ja paljud täiskasvanud funisid samuti. Bassein oli karastavalt jahe.

Õhtuti toimusid seal laval peod ja Instagramist nägin, et tegelt toimuvad seal erineva temaatikaga peod. Väga lahe! Tasub piiluda, eks olenevalt pühadest vms ka millise peoga parasjagu tegu on.

Me nautisime päeva kogu täiega, siis siin hotellis me õhtul pidusse ei läinud, ei oska programmi kommenteerida. Olime õhtuks nii väsinud või käisime hoopis tänavatel jalutamas.

Tegemist oli meie kogemusel rahuliku ja peresõbraliku hotelliga. Hotell on väga ilus ja puhas ning luksuslik. Soovitame minna eriti perega. Lastel on seal väga põnev. Soovitaks ka seda linnatuuri 30€ inimene. Ei teagi kust nad selle pealt teenisid. Viidi meid siia ja sinna ning veel kahe giidiga. Läksime 14:40 ja tagasi jõudsime 20:30 alles. Kui keegi tahab shopata, siis osta on seal piirkonnas ning ka vanalinnas olid hinnad soodsad.

Loe siit ka teiste tagasisidet Tripadvisorist.

Üks väike miinus ja väike pluss

Me saime väga ilusa toa vasakpoolses tiivas merevaatele. Küll aga sealtpoolt tõi tuul meie tuppa kõik lähedal asuvate hotellide showde helid 😀 Kujutage ette seda kooslust. Mõni õhtu polnud hullu, aga isegi kui Sul on ADHD, siis isegi siis oleks hull kuulata 😀 . Igastahes, kui Sulle meeldib kliima ja Sa ei taha akent lahti hoida, siis ongi suva. Meile meeldis pigem akent lahti hoida, see aken polnud mingi aken, see uks läks poole akna võrra lahti. Ja seda kliimat sai seal timmida. Mõnes hotellis ei saa ja panebki täiega max külma. Siin oli täitsa hea, kui panid 23 või 25, siis nii oligi.