Eestist Hispaaniasse bussiga

Sõitsime kenasti 3 päevaga ära, ei arvanudki, et nii kiirelt jõuame. Alustasime Tartust ja meie teekond oli Tartu-Läti-Leedu-Poola-Saksamaa-Prantsusmaa ja Hispaania. Räägin siin kus me ööbisime, mida me sõime ning teemaksudest ning kui kerge seda teekonda oli läbida. Muidugi räägin riigiti veidi ka kütusehinadest, sest need on ikka väga erinevad. Samuti Olerexi kaardiga saate tankida partnertanklates palju parema hinnaga. Sellest räägin ka põgusamalt allpool! Sõitu alustasime esmaspäeval, muidugi mis oli veel püha ja teed olid tühjad, oligi lust neid teid läbida ala üksinda.

Vajuta alati ka piltide kõrval olevatele noolekestele, nii näed rohkem infot ja pilte.

Meelde tuli, üks asi veel, mida kurdeti.. Et torudest ei lähe vesi alla. Läheb küll, seda nupsukest peab tõstma lihtsalt kraanikausil. Seal on just mega surve ja läheb alla hästi, aga vist ei osata neid jublakaid kasutada. Siis pesuvahendid olid olemas. Kann, tee, lahustuv kohv jne samuti. Külmik oli ka. Kõik tundus brand new. Ma isegi vaatasin, et lahe kamin 😀 . Nii uus külmik oli ja fancy, sügavmust. Hahahaha.. Siis tekkidega oli naljakas teema. Voodid olid väga suured isegi, tekk aga peal risti nagu ühe inimese oma. Lehed anti ka kuidagi nagu ühele. Ilmselt seal oligi meid valedesse tubadesse paigutatud, mis olidki mõeldud ühele. Aga läksin alla ja küsisin tekki juurde, mille ma ka kohe sain. Hotell ise oli puhas ja väga okidoki. Kuna meid oli seal nii vähe, ilmselt meie ja keegi veel ööbimas, siis meile anti toidu tellimise paber, tegime siis sinna ristid ja toodi rohkemgi. Meile kaeti kellaajaks laud ja oh issand, mis toidu ma kokku tellisin. Kõik oli IMEMAITSEV! Me siis nagu eestlased ikka 😀 raiskama ei hakanud, Kristjan tegi võikud kaasa ja kõik haarasid siis puuvilju, ei taha et keegi meie näpitud asju juba ka ära viskaks. Kõige koledam asi on toidu raiskamine! Issand see salat seal topsis oli ebareaalselt hea ja üldse see oli selline feast seal! Ulme. Panen siia alla toidulauast pildid. Siin hotellis tasub võtta hommikusöök juurde! Kohvi reiting on ka mega, saate oma laksu kätte hommikul.

Parkimine maksis eraldi juurde 15zlo, kuigi kuskil oli kirjas, et tasuta, aga selle eest oli turvaonu väga agar ja tuli kohe kontrollima. Bussiga on hea seal hotellis parkida, saad bussi suhteliselt vastu seina lasta.

Allpool: Nagu näha, siis sain mina ka rooli. Bussidega olen eelnevalt sõitnud, aga mitte sellise massiga ja minu jaoks on see üsna suur buss, aga mis selgus.. bussijuht mis bussijuht kiirekal. Ma kõrval ei suuda tiksuda, kohe hakkan nokkima. Muidugi tuul oli terve tee tohutu! PS. Sel korral on teel olles pilte vähe, kuna keskendusin Youtube videole, kust näitete oma silmaga põhjalikumalt.

Tankimisest lubasin rääkida. Meie tankisime Eesti Olerexi kaardiga. Kui oled lepinguline klient, siis saad tasuda nende naaberriikide PARTNERTANKLATES (Läti, Leedu, Poola, Saksamaa). Muidugi ei ole mugav neid otsida ja pead vaatama Google mapsist, kas see ikka eksisteerib seal ning kas aadress on õige, milline see tankla üldse välja näeb. Kindlasti tasub ära, kuna mõnes piiriäärses tanklas on METSIKUD HINNAD! Olerexi kodukalt leiad kaardi, kus on ära toodud partnertanklad. Kindlasti üksi roolis on vastik otsida, olin abiks kui olin ise kõrval. Mahakeeramised on üsna järsud (sellise bussiga sõites ja minu jaoks) ja need võivad tiba x kohtades asuda. Siit piltide hulgast leiad Saksamaa kalleima tankla ja wc-d kus käimine maksab neljakesti 2,40€ 😀 . Need värvilised tanklad on tasuta, neid on iga natukese aja tagant ning seal on ülimalt külm vesi kätepesuks ja vahel pole ka kõige puhtam. Saksa omades saad maksta ja prilllaud läigib, aga noh jah. Kümmet peatust just suure perega teha ei sooviks. Samuti maksab Saksa tanklas Coca-Cola või mingi muu karastusjook, ka näiteks 0,5l vesi 3,50€. Uhke! Meie ostsime vett kaasa Rõngust, aga ka see hakkas juba otsa saama. Järgmine kord võtame rohkem. Samuti on McDonaldsid, Burgerkingid jms kiirtoidukad metsikult kallid! Paaaaaaalju kallim kui meil, lisaks pead ka McDonaldsis Saksamaal maksma 1€, siis saad tšeki ja see võetakse toidult maha.

See päev oli lausa kohutav, sest me sõitsime umbes 1800 km kokku ja seetõttu me järgmine päev nii vara üle piiri jõudsime.

Vasakult algavad pildid siis juba Prantsusmaalt, seal olid sellised udupeened tualetid, rohkem näete minu Instagramist või Youtube kanalilt. Neid tualetipeatuseid oli seal toooohutult, naersin ükspäev, kui sõitsime Tallinna, et meie vahvad peatused on ikka Eestis nii mannetud 😀 . Ja see Lyoni linna läbimine oli minu jaoks täiesti liig, sealt hakkas nii hullult nokkima, et julm. Lisaks oli tohutu udu ja nähtavus mega hull. Lyoni linn oli muidugi põnev, seal on julm tehase värk. Neid kütuse jms tehaseehitisi oli meeeeeeeletult palju, seal oli tehastel omad McDonaldsid isegi. Pani kohe googeldama. Vaadake allpool korraks vahelõiguks Lyoni linna kohta. Videomaterjali on rohkem kui pilte, sest nii pime oli ja mis see kell võis 2 öösel olla üldse.

Liigume edasi selle sama ööbimisega.. Olime max väsinud ja mis ega me kaua ei maganud maksimaalselt 9ni ehk..

Kokkuvõtteks

Sõit oleks võinud palju kergem olla, kui Sa mõtled paremini läbi mingid värskemad snäkid. Lisaks meile oli suureks boonuseks - termos! Teed teed või kohvi ise kaasa, me keetsime vahepeal teed, muidugi jah Prantsusmaal olid pissipeatused tasuta, Saksas aga parem ära joo teel midagi 😀 !!! Et tegelt polnud hullu midagi. Ja ma arvasin, et saan selle blogi valmis. Tegelikult jõudsime 16 jaanuar Eesti ja meie oleme uue tiiruga siin tagasi ning alles nüüd lõpetan seda blogi. Kohe saan teha uue ja ehk informatiivsema Hispaania-Eesti suunas. Hetkel on igasugused piirijamad, mis on seotud põllumeeste streikidega. Vaatame, kust me üldse üle piiri saame. Wish us luck! Loodan, et kellegile mingit aimu see blogi andis ja ehk innustas isegi autoga/bussiga minema, sest pole hullu midagi. Prantusmaal tuleb arvestada lihtsalt teemaksudega, millega meie nii harjunud ei ole. Ps! Vaata lisa minu Instagrami Highlightsidest, otsi sealt Hispaania lipukesed üles ja naudi! Järgmises blogipostituses räägin, kuhu parkida oma auto või buss turvalisemalt, sest kui me tagasi tulime, oli ikka üritatud meie bussi sisse murda, mis siis et parkimine maksis pea 500€. Ja kindlasti ilmub varsti minu Youtube kanalisse vlog autoga Hispaaniasse ning samuti tagasiteest.