TikTok

Piilu minu kontot siit.

Rubi Platinum Spa Resort

Käisime Rubli Platinum Spa Resort hotellis teist korda, mis asub Avsallar piirkonnas. Üpris pikk maa lennujaamast, aga igati seda väärt. Ma ei ole kunagi nii väikese vahega ja veel samas hotellis käinud. Ilmselt pidi jätma hea mulje? Just! Teistkordselt jättis väga hea mulje ka Smartlynx. Oleme eelnevatel reisidel hilinenud ikka väga palju tunde, sel ja eelmisel korral oleme lendand ka nendega ning üllatuseks on neil uued lennukid ja väljusime lausa varem. Super!

Kui soovid puhata luksuslikult, süüa rikkalikult, nautida imeilusat randa, ilusat vaadet, rohelust, sporti, palju tegevust lastele, täiskasvanutele AĺaCarte restoran, basseini ääres imeilusaid ja maitsvaid kokteile, siis see koht on Sulle täpselt sobilik. Eelmisel külastusel oli inimesi seal umbes 400, sel korral lausa 1k. Suurtel söömadel ehk ei saanud kohe õue istuda, aga sees leidis ikka lauakese.

Täiesti alt leiad ka mõned miinused.

Kodus ikka ei puhka nii ja selline vaba puhanud vaib minus siin ei avaldu.. Tuleb minna sooja ja sinna, kus ise koristama ja kokkama ei pea, lihtsalt naudid.

Mis meeldis mulle eriti selles hotellis?

• Ilus tuba. Esimesel korral oli meil street view, teisel korral Junior Suite ja imeline pool view. Kui ütled, et kas on vahet, kummal pool tuba on.. No on! Esiteks said piiluda mitu tooli on vaba ja palju rahvast on ka söömas. Kõigel silm peal. Aga õhtul kuuled veidike nõude klirinat ja showd. Tänaval jälle liiklust. Kumbki üldiselt ei häiri. Toad näevad üks-ühele välja, vannitoad samuti.
  • Turvalisus. Meil vedelesid toas ehted, kaamera, kõik.. Ja kõik jäi ka alles. Väga turvaline, samuti on toas šeif, kuhu panime ikkagi tähtsama. Koridoris on uste juures ka kaamerad, kui keegi tuleb tuppa, on uks alati lahti nt. roomservice jne. Lapsed olid hoitud ja samuti olid turvamehed välisuksel, ranna/basseini alal jne. Seal oli ikkagi korralik kontroll ka välisuksel, iga kord saabudes pidid oma paelakest näitama.
  • Meile väga meeldis seal ja mina sain kaks korda käia Romaniga, edasi tahaks juba mingit uut hotelli avastada. Kuigi toidu- ja joogielamus hellitas ära küll. Raske on nö madalama hinnaklassiga hotelli nüüd minna.
  • Meie saabusime Rubi Platinum hotelli 22.06.23 ning sel ajal oli seal parajalt kuum.

Mõned pildid saabumisest ja vaatest meie toast. Maksime teisel korral selle kallima transfeeri eest. Oli küll mugavam ja 100€ väärt. 🙂 Soovitame!

Piilu siit Rubi Platinum hotelli kodulehele.

Lühidalt

• Hotell on ilus, puhas, turvaline.
  • Õhtuti oli väga huvitav programm. Väga lahedaid trikke tehti, trikiratturid, tantsijad, igasugu erinevat show´d. Lastele meeldis ja meile ka.
  • Toit oli mega hea! Joogivalik samuti! Igas baaris on olemas päeva jooksul erinev värske maitsevesi. Seal oli ka special resto tavaresto kõrval, kuivatatud puuviljadega jne. Külastage ka Aĺa Carte restorani - Lobster.
  • Igasugused vannitarvikud jms on toas olemas.
  • Super hea WIFI, ka RANNAS!
  • See ekstra lux transfeer vms, soovitame juurde osta!
  • Selles piirkonnas saad shopata.
  • Lastele liumäed, kids club, showd!
  • Mängisime ka tennist, mida ma ei maininud, saad ka eratrenne võtta. Seal spordipoolel on ka tervislik mahlabaar!

Mõned miinused

• Võta kaasa pikendusjuhe, sest pistikuid oli toas vähe ja x kohas (ühel voodipoolel polnud). Kui kaasa võtad, siis polegi enam nii suur miinus.
  • Meil oli lubatud lennukis toitlustus, tagasi minnes seda lihtsalt polnud ja lennukis vabandati. Meie aga arvestasime sellega ja reisibürool ka miskit sellest hiljem mingit emotsiooni polnud.
  • Teenindus lobbyś ei olnud just ehk parim. Naisterahvad olid kuidagi tõredad ja rääkisid omas keeles pigem agaralt. Aga eks rahvast oli ka ehk palju, ei tea.
  • Esimesel reisil meie toas ei töötanud šeif hästi ja pidime kutsuma korduvalt Lobbyst toreda noormehe seda nullima. Et kui šeif ei tööta ja viskab errorit, siis see ei ole Sinu süü :D. It just happens.